WARUNKI USŁUG SERWISOWYCH, NAPRAW REALIZOWANYCH PRZEZ HANSA-FLEX SP.Z O.O.
Firma Hansa-Flex Sp. z o.o. realizuje naprawy urządzeń, maszyn, produktów, wyrobów, towarów sprzedawanych przez firmę Hansa-Flex Sp. z o.o. oraz przez zewnętrzne firmy po uprzednim uzgodnieniu z osobą upoważnioną z firmy Hansa-Flex Sp. z o.o..
Serwis firmy Hansa-Flex Sp. z o.o., realizuje usługi serwisowe polegające na naprawie przewodów giętych hydraulicznych, naprawie urządzeń hydraulicznych, naprawie składników instalacji hydraulicznej, naprawie komponentów hydraulicznych zabudowanych w liniach oraz w pozostałych urządzeniach, diagnostyce układów hydraulicznych, serwisie olejowym.
Usługi serwisowe wykonywane są z towaru firmy Hansa-Flex Sp. z o. o. oraz z towaru powierzonego przez Zleceniodawcę po uprzednim uzgodnieniu z osobą upoważnioną z firmy Hansa-Flex Sp. z o.o..
I. Zlecenie wykonania usługi serwisowej lub naprawy:
- Wszelkie złożone oferty i uzgodnienia ze Zleceniodawcą odbywają się zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
- Zleceniodawca odpowiada za prawidłowość specyfikacji towarowej, innych danych niezbędnych do wykonania zlecenia. Obowiązany jest podać je przed przystąpieniem do usługi serwisowej lub naprawy przez firmę Hansa-Flex Sp. z o. o..
- Zleceniodawca zgłasza firmie Hansa-Flex Sp. z o. o. potrzebę wykonania usługi serwisowej lub naprawy w formie pisemnej (e-mail), podając niezbędne dane (typ urządzenia – zdjęcie tabliczki znamionowej, charakter uszkodzenia, nazwę producenta, adres pod którym znajduje się urządzenie, maszynę, produkt, wyrób do przeprowadzenia usługi serwisowej, dane kontaktowe) umożliwiające wstępne określenie przez firmę Hansa-Flex Sp. z o. o. możliwości wykonania usługi serwisowej lub naprawy w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zleceniodawcę.
- Zgłoszenie przyjmuje się za zlecenie do wykonania, gdy zostanie ono potwierdzone przez firmę Hansa-Flex Sp. z o. o. w formie pisemnej.
- W przypadku usługi wyjazdu serwisowego w ustalonym przez strony terminie Zleceniodawca zobowiązany jest do udostępnienia firmie Hansa-Flex Sp. z o. o. urządzenia, maszyny, produktu, wyrobu na czas niezbędny do wykonania diagnostyki lub naprawy. Nieudostępnienie urządzenia, maszyny, produktu, wyrobu w ustalonym terminie z przyczyn innych niż siła wyższa, skutkuje naliczaniem opłaty za dojazd i każdą godzinę oczekiwania serwisanta za cenę zgodną z cennikiem umieszczonym na stronie: www.hansa-flex.pl. Firma Hansa-Flex Sp. z o. o. zastrzega sobie możliwość wzrostu cen.
II. Weryfikacja:
- Firma Hansa-Flex Sp. z o. o. przed przystąpieniem do usługi serwisowej przeprowadza weryfikacje stanu technicznego urządzenia, maszyny, produktu, wyrobu na co Zleceniodawca wyraża zgodę.
- Zleceniodawca zleca diagnostykę stanu technicznego przekazanego urządzenia, maszyny, produktu, wyrobu za cenę zgodną z cennikiem umieszczonym na stronie: www.hansa-flex.pl. Firma Hansa-Flex Sp. z o. o. zastrzega sobie możliwość wzrostu cen.
- Po przeprowadzeniu zamówionej diagnostyki firma Hansa-Flex Sp. z o.o. poinformuje Zleceniodawcę o stwierdzonych uszkodzeniach i cenie ich naprawy. Zostanie przedstawiona oferta na naprawę poddanemu diagnostyce przedmiotowi zlecenia.
III. Naprawa:
- Zleceniodawca powołując się na ofertę o której mowa w dziale II Weryfikacja punkt 3 może zlecić naprawę urządzenia, maszyny, produktu, wyrobu.
- Jeżeli Zleceniodawca nie zleci naprawy w terminie do 5 dni roboczych od wystawienia oferty o której mowa w dziale II Weryfikacja punkt 3, wniesie opłatę Firmie Hansa-Flex Sp. z o. o. za przeprowadzenie diagnostyki o której mowa w dziale II Weryfikacja punkt 2.
- Zleceniodawca nie zapłaci odrębnego wynagrodzenia za weryfikację o której mowa w dziale II Weryfikacja punkt 2 w przypadku zlecenia dokonania naprawy w terminie ważności oferty.
IV. Płatności:
- W przypadku zamówienia naprawy urządzenia, maszyny, produktu, wyrobu, Zleceniodawca zapłaci wynagrodzenie w wysokości wskazanej w ofercie przez Firmę Hansa-Flex Sp. z o. o., o której mowa w dziale II Weryfikacja punkt 3.
- Wysokość wynagrodzenia ulegnie zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności nieprzewidzianych, z przyczyn niezależnych od firmy Hansa-Flex Sp. z o.o. lub niemożliwych do sprawdzenia i oszacowania w chwili dokonywania diagnostyki, o czym Zleceniodawca zostanie uprzednio poinformowany i musi wyrazić na nie zgodę na piśmie.
- Brak zgody na zmianę kosztorysu powoduje odstąpienie spółki Hansa-Flex od zlecenia.
V. Przedmiot zlecenia nieodebrany w terminie:
- Zleceniodawca akceptuje i przyjmuje do wiadomości, że w przypadku nieodebrania przedmiotu zlecenia w wyznaczonym terminie, firma Hansa-Flex Sp. z o. o. nie jest zobowiązana do przechowywania danego przedmiotu zlecenia.
- Zleceniodawca w przypadku nieodebrania przedmiotu zlecenia (urządzenia, maszyny, produktu, wyrobu) w terminie do 14 dni od dokonania diagnostyki lub w terminie do 30 dni od zakończenia naprawy, zostanie poinformowany o wyznaczeniu ostatecznego terminu odbioru. Od dnia pisemnego poinformowania (e-mail) zostanie naliczona opłata za magazynowanie nieodebranego przedmiotu zlecenia w wysokości 50 zł netto, dziennie. Po wyznaczonym ostatecznym terminie odbioru, Zleceniodawca zostanie poinformowany o dniu komisyjnego przekazania nieodebranego przedmiotu zlecenia do utylizacji oraz jego wartości(listem poleconym). W wyznaczonym dniu ostatecznego terminu odbioru, utylizacji podlega nieodebrany przedmiot zlecenia (urządzenie, maszyna, produkt, wyrób) na co Zleceniodawca wyraża zgodę.
- Koszty utylizacji nieodebranego przedmiotu zlecenia, o którym mowa w dziale V punkt 2, ponosi Zleceniodawca, na co Zleceniodawca wyraża zgodę.
- Nieodebranie przedmiotu zlecenia nie zwalnia Zleceniodawcy od obowiązku uiszczenia opłaty za wykonaną usługę diagnostyki czy naprawy.
Vi. Odbiór:
- Odbiór przedmiotu zlecenia nie może być uzależniony od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków poza zapłatą wynagrodzenia, w szczególności nie może być uzależnione od okazania jakichkolwiek dokumentów wystawionych przez firmę Hansa-Flex Sp. z o.o. Chyba, że strony wcześniej uzgodniły inaczej.
VII. Gwarancja:
- Firma Hansa-Flex Sp. o.o. udziela gwarancji na wykonaną naprawę urządzenia / maszyny / produktu / wyrobu lub usługi serwisowej na okres 3 miesięcy, liczony od dnia sprzedaży. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego przedmiotu zlecenia do oddziału Hansa-Flex wraz z dokumentem sprzedaży ( Fakturą VAT ) oraz z pisemnym drukiem zgłoszenia reklamacyjnego. W przypadku wykonania usługi, podstawą przyjęcia reklamacji jest złożenie z dokumentem sprzedaży ( Fakturą VAT ), pisemnego druku zgłoszenia reklamacyjnego.
- Firma Hansa-Flex Sp. z o.o. udziela gwarancji na zamontowane w trakcie usługi serwisowej części zakupione w firmie Hansa-Flex Sp. z o.o. zgodnie z terminem zawartym w dziale VIII Reklamacje i gwarancje punkt 1 w warunkach sprzedaży znajdujących się na stronie https://hansa-flex.com.pl/wspolpraca/warunki-sprzedazy-dostawy-platnosci-i-gwarancji/
- Zgłaszanie i rozstrzyganie gwarancji ujęte jest w dziale VIII Reklamacje i gwarancje w warunkach sprzedaży znajdujących się na stronie https://hansa-flex.com.pl/wspolpraca/warunki-sprzedazy-dostawy-platnosci-i-gwarancji/
VIII. Odpowiedzialność firmy Hansa-Flex Sp. z o.o.:
- Firma Hansa-Flex Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieuzyskane korzyści czy jakiekolwiek szkody Zleceniodawcy powstałe w związku z przestojem urządzenia / maszyny, która przez Zleceniodawcę została zgłoszona do usługi serwisowej lub naprawy.
- Firma Hansa-Flex Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przedłużenia czasu reakcji serwisu w przypadku zdarzeń losowych.
- Odpowiedzialność Firma Hansa-Flex Sp. z o.o. z tytułu rękojmi za wady jest wyłączona.
- Firma Hansa-Flex Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za błędny montaż przedmiotu zlecenia przez Zleceniodawcę i powstałe w związku z tym uszkodzenia.
- Zleceniodawca przed zamontowaniem naprawionego przez firmę Hansa-Flex Sp. z o.o. urządzenia / maszyny / produktu / wyrobu zobowiązuje się do wyczyszczenia układu hydraulicznego, w którym będzie zainstalowane naprawione urządzenie / maszyna / produkt / wyrób oraz sprawdzi rzeczywiste wartości parametrów użytkowych oleju w układzie.
- Do rozpoznania wszelkich sporów mogących powstać między Zleceniodawcą, a Firma Hansa-Flex Sp. z o.o. w ramach zleconych naprawy lub usługi serwisowej właściwy będzie wyłącznie sąd siedziby Firma Hansa-Flex Sp. z o.o.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego dokumentu lub jego zastosowanie do którejkolwiek Stron zostanie uznane za nieważne, niniejszy dokument pozostaje wiążący, a Strony dołożą wszelkich starań, działając w dobrej wierze, aby zastąpić nieważne postanowienie postanowieniem ważnym i odzwierciedlającym intencje Stron.
- Firma Hansa-Flex Sp z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy wykonania usługi bez podania przyczyny.
Zarząd Hansa-Flex sp. z o.o.
REV B 01.10.2022